dilluns, 20 de març del 2017

Els millors contes sobre pares




Diumenge 19 de març va ser el dia del pare i per celebrar-ho us hem volgut deixar aquesta mostra d'alguns dels contes sobre pares que més ens agraden a la Biblioteca de Pallejà.












El meu pare d'Anthony Browne
El meu pare és fort, feliç i pot saltar sobre la lluna. No cal saber llegir per poder gaudir del meravellós pare de les il·lustracions d'aquest llibre, que és igual a tots els pares. Amb bata i sabatilles, canta al costat de Pavarotti i juga a futbol; "jo estimo al meu pare. I sabeu que? Ell m'estima a mi! (i sempre m'estimarà)".






El meu pare és un gegant de Carl Norac 
M´agrada que el meu pare sigui un gegant. Quan esternuda, és com un huracà. Quan juga a futbol, pot xutar la pilota més amunt de la lluna. I si mai tinc por de res, ell m’abraça molt i molt fort. I el teu pare, també és un gegant?







P de papá d' Isabel Minhós Martins
En aquest conte un pare es capaç de transformar-se en les coses més increïbles; pare abric, pare avió, pare penja-robes, pare cuidador...








Un papa a mida de Davide Calí
La nena protagonista d'aquest conte ens explica quan de meravellosa és la seva mare, gran, forta, intel·ligent, esportista i gran muntadora de puzles. La nena ens revela que no té pare i que necessitaria un tan meravellós com la seva mare. És a dir un pare fet a mida per a la seva mare, voleu descobrir més coses sobre aquest pare?



Tinc un pare genial! de Ross Collins
Zip és un petit cocodril que vol molt al seu papà. Els altres papàs fan coses realment increïbles, però... què fa el seu papà tot el dia? Zip està realment preocupat perquè no ho sap i decideix esbrinar-lo junt el seu amic Max, el mico. Al final, la seva mare li ensenyarà que té el papà més especial de tots. Acompanya al nostre amic en la seva aventura per la jungla i descobreix al costat d'ell que la resposta a la seva pregunta és, per dir-ho així, genial. Una meravellosa història sobre l'amistat i els papàs que delectarà tant a grans com a petits.